The YES or NO Game

Page 18 of 22 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Next

Go down

Re: The YES or NO Game

Post by TrueCrazyLion on Thu Jun 07, 2018 6:55 pm

Never really tried, but I don't see why not.




Have you made a model airplane?
avatar
TrueCrazyLion

Posts : 3721
Join date : 2016-12-09
Location : Scotland

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Rogue on Thu Jun 07, 2018 6:59 pm

Yes


Would you like to fly a drone?
avatar
Rogue

Posts : 18199
Join date : 2014-06-12
Location : West Island, NZ

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by TrueCrazyLion on Thu Jun 07, 2018 7:14 pm

Yeah, it would be fun.



Would you like to take photos using a drone?
avatar
TrueCrazyLion

Posts : 3721
Join date : 2016-12-09
Location : Scotland

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Rogue on Thu Jun 07, 2018 8:15 pm

Yeah sounds good.



Will there ever be too many drones?
avatar
Rogue

Posts : 18199
Join date : 2014-06-12
Location : West Island, NZ

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Kaere on Thu Jun 07, 2018 10:17 pm

Possibly.


Would you trust amazon with the key to your house to enable them to leave a parcel inside the door?
avatar
Kaere

Posts : 24787
Join date : 2014-06-09

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Rogue on Fri Jun 08, 2018 12:26 am

No


Would you?
avatar
Rogue

Posts : 18199
Join date : 2014-06-12
Location : West Island, NZ

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Kaere on Fri Jun 08, 2018 6:15 am

Never in a million.


Have you ever found someone's lost cell phone?
avatar
Kaere

Posts : 24787
Join date : 2014-06-09

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Rogue on Fri Jun 08, 2018 7:35 am

Yes, years ago at a NZ beach.



Have you?
avatar
Rogue

Posts : 18199
Join date : 2014-06-12
Location : West Island, NZ

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by TrueCrazyLion on Fri Jun 08, 2018 9:55 am

Yeah, on the way home after a night out.



Have you ever changed phone number because you felt too many people knew your old one?
avatar
TrueCrazyLion

Posts : 3721
Join date : 2016-12-09
Location : Scotland

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Agartha on Fri Jun 08, 2018 3:45 pm

Nope.





Have you ever blocked somebody on your phone?
avatar
Agartha
Admin

Posts : 12439
Join date : 2014-06-10
Location : Behind you.

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by TrueCrazyLion on Fri Jun 08, 2018 4:59 pm

Yep... One of the best features of an iPhone!




Have you?
avatar
TrueCrazyLion

Posts : 3721
Join date : 2016-12-09
Location : Scotland

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Kaere on Fri Jun 08, 2018 10:31 pm

No, but I have blocked people on facebook/messenger.


Have you ever had a stalker?
avatar
Kaere

Posts : 24787
Join date : 2014-06-09

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by TrueCrazyLion on Sat Jun 09, 2018 6:14 am

Yep, unfortunately.




Have you?
avatar
TrueCrazyLion

Posts : 3721
Join date : 2016-12-09
Location : Scotland

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Rogue on Sat Jun 09, 2018 12:12 pm

Yep, turned rather nasty too.



Anyone else?
avatar
Rogue

Posts : 18199
Join date : 2014-06-12
Location : West Island, NZ

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Kaere on Sat Jun 09, 2018 1:00 pm

Not really.


Have you tried this new trendy thing about charcoal in our food - like charcoal ice cream?
avatar
Kaere

Posts : 24787
Join date : 2014-06-09

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Agartha on Sat Jun 09, 2018 3:46 pm

Nope, it's the latest money making fad  and I won't be part of it... 




Have you?
avatar
Agartha
Admin

Posts : 12439
Join date : 2014-06-10
Location : Behind you.

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Rogue on Sat Jun 09, 2018 4:46 pm

I haven't heard anything about it. Zilcho!


Have you?
avatar
Rogue

Posts : 18199
Join date : 2014-06-12
Location : West Island, NZ

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by TrueCrazyLion on Sat Jun 09, 2018 7:08 pm

I never heard about charcoal icecream till I saw your post, so I Googled it - it looks weird and gross all at once, but at the same time I can't help being interested. It's obviously meant to be detoxifying, although I worry about eating it because of the possibility of unseen risks(I've seen it's called "activated charcoal" - sounds like they've switched it on, LOL. Do I really want Carbon 14 in my icecream? LMAO!).

Hmmm... My favourite Italian restaurant in Broughty Ferry do more or less every type of icecream imaginable, I might ask them about it next time I'm in. But nope, haven't tried the charcoal thing yet!


Do you prioritise nice-tasting food over healthy food?
avatar
TrueCrazyLion

Posts : 3721
Join date : 2016-12-09
Location : Scotland

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Kaere on Sat Jun 09, 2018 7:33 pm

Healthy food is so much better tasting than unhealthy food... treats are good and all but still...


Do you know how to stir-fry?
avatar
Kaere

Posts : 24787
Join date : 2014-06-09

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by TrueCrazyLion on Sat Jun 09, 2018 9:47 pm

Nope... Well, I've never actually tried TBH. I know how it's done in theory, but that and practise are always different things!



How about you?
avatar
TrueCrazyLion

Posts : 3721
Join date : 2016-12-09
Location : Scotland

Back to top Go down

Re: The YES or NO Game

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 18 of 22 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum